2012. augusztus 26., vasárnap

Amíg visszazökkenek...

... a tervezettnél kicsit hosszabbra sikerült nyaralás után a hétköznapokba, addig is mutatok egy-két apróságot, melyeket a közelmúltban készítettem.

Az egyikük egy - hasznos, kedvenc és visszatérő tárgyam - tűpárna, hátul ollótartó zsebbel.
A mintára régebben bukkantam a nagynéni padlásán. Na nem az enyémen, hanem itt. Remek holland oldal szebbnél szebb mintákkal! Ez a szív engem teljesen elvarázsolt...




Ezt pedig a egy-két héttel ezelőtt varrogattam - egy kis "hanging pocket", mert ilyenem még nem volt. Mindössze 8 x 24 cm-es kinyitva, kis zsebbel, filc tűtartóval. A minta saját tervem.



Hát, ilyesmivel ütöttem el az időt a nyáron, amikor a nagy meleg miatt kilépni sem volt kedvem itthonról.

Kellemes vasárnapot Mindnyájatoknak!

10 megjegyzés:

  1. Both of these are very pretty.
    Beautiful stitching and finishing.
    Margaret

    VálaszTörlés
  2. Ez a pocket annyira aranyos, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Stupende creazioni complimenti!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ötlet az ollótartó és a pocket is!!!
    Tetszik mind a kettő! :o)

    VálaszTörlés
  5. Szépségeket alkottál! Megyek az ajánlott oldalra, kíváncsivá tettél! :)

    VálaszTörlés
  6. Végre láthatom azt a kis pirosat:-)A múltkor láttam még utazásod előtt az oldalsávban,de nem nyílt meg./Mindig elfelejtem megkérdezni:milyen vásznat használsz?/
    Nagyon bájos mint a padlás is ahol találtad; nagyon is békebeli.
    A másik" költeményed" is nagyon inspiráló,használható,mutatós darab.....jó hozzád bejönni:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, akkor akartam mutatni, aztán eltettem "későbbre". A vászonról fogalmam sincs, 32 countos natúr len, de közelebbit nem tudok. A végen, amiről levágták, nem láttam gyártót, s az eladó nem tudta. Én nagyon szeretem, most ugyanennek a "majdnem-fehér" változatát használom, hogy ne vesszenek el rajta a világos árnyalatok, és festeni is tudjam, ha a helyzet úgy kívánja.

      Törlés
  7. Nagyon-nagyon tetszenek (mintájuk, szinük... szóval mindenük:))

    VálaszTörlés